24 Mart 2009 Salı

"All-Star seçilememek beni üzdü"



NBA'de çok iyi bir sezon geçiren Orlando Magic, pazartesi gecesi deplasmanda New York Knicks'i 106-102 mağlup ederek çıkışını sürdürdü.

Karşılaşmanın ardından AA muhabirine açıklama yapan Magic'li Hidayet Türkoğlu, bu galibiyet sonunda Atlantik Grubu'nun lideri Boston Celtics ile sıralamada eşitlendiklerini belirtirken, yarın bu takım ile yapacakları maçın çok önemli olduğunu, yeşil-beyazlı takımı yenmeleri halinde, Doğu Konferansı'nda ikinciliğe yerleşmeyi hedeflediklerini söyledi.

Türkoğlu, ''Maça iyi başlayamadım. Sanırım onlar da ilk yarıda çok kaçırdığımı görünce benim atış yapmayı bırakacağımı ya da kaçırmaya devam edeceğimi düşünerek savunmayı bıraktılar ama beni iyi bilirsiniz, ben potaya şut atmaktan asla vazgeçmem'' diye konuştu.

Öte yandan milli basketbolcu, NBA'deki en büyük üzüntüsünün, All-Star'a seçilememek olduğunu ifade ederek, ''Geçen sene seçilemeyince çok üzülmüştüm. Bu sene de performansım ve takımın durumu çok iyi olmasına rağmen yine All-Star olamadım. Bu durum, 2 yıldır beni üzüyor'' dedi. All-Star'da oynamasının hakkı olduğunu dile getiren Türkoğlu, tüm arkadaşlarının da onun gibi düşündüğünü söyledi. Türkoğlu, Orlando Magic'in şampiyonluk hedeflediğini de kaydetti.

Kaynak : AA

Herhalde böyle iyi bir sezon başlangıcı yaptığı bir sezon'da All-Star'a seçilememiş olması gerçekten de çok üzücü ama tam coach seçimleri öncesi kötü performans göstermesi ile de biraz da tercih meselesi ile seçilemedi maalesef ama Orlando'da da formunu devam ettirirse, All-Star müdavimlerinden olması kaçınılmaz. Yüreğine sağlık Hido'm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder