12 Haziran 2009 Cuma

The Ghost




Ya bugünde ne kötü bir günmüş. Hava inanılmaz sıcak, sanki üzerime yapışmış o sıcaklık, hem de güneş dahi yokken.


Sabah açıyorum iş'te bilgisayarımı bir bakıyorum, Orlando Lakers'a karşı Hidayet'in süper oyununa karşı yeniliyor. Sonuçta bu bir spor organizasyonu olduğu için elbette bir takımın kaybetmesi gayet doğal ama maç sonu basın toplantısında "elimden gelenin en iyisini yaptım." diyerek ağlaması veya gözlerinin sulanması bozuyor adamı. Ayrıca bu maç kazanılsa seriye beraberlik gelecek ve Hido kral olacaktı. (Gerçi böyle de kral ama NBA basını Winner seviyor.)


Neyse iş güç koştururken gözüm internette bir habere, daha doğrusu bir resme takılıyor. Haberin başında da ünlü oyuncu falan yazınca iyice meraklandım tabii.


Patrick Swayze'e geçen sene ölümcül derecede kanser olduğu teşhisi konulduğu haberlerini duymuştum. Tabii sürekli takip etmediğim için son durumlarından haberdar değildim. İşte gördüğüm resimdeki adam Patrick Swayze'ymiş.. İnanamadım, şok oldum. Böylesine çökmesi, eriyip bitmiş adam resmen. Resimde gördüğünüz adamın o olduğuna inanmak bile zor. Çok üzüldüm, umarım Allah yardımcısı olur.

Gün de daha bitmediği için artık internete bakmasam mı diye düşünüyorum. Güzel haber yok mu bugün yahu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder