16 Haziran 2009 Salı

Çok Yakında Sinemalarda: Public Enemies




Şu sıcak havalarda ne yapayım diye düşünürken, en iyi fikirlerden bir tanesinin sinemaya gitmek olduğuna karar verdim. Açıkçası IMDB'den yakında sinemalara çıkacak filmlere baktığımda sanırım bu yaz güzel güzel filmler izleyeceğimize karar verdim. Bloguma az çok baktıysanız, bir sinema sitesine ait widget ve izlemeye niyet ettiğim filmlerin de bir listesi mevcut. Sanırım onu da güncellemem gerekiyor. :)

Bu yaz gösterime girecek filmlerden şu ara en yakın zamanda Transformers: Revenge of The Fallen var ama benim niyetim geçen ay sinema da fragmanını izlediğim Public Enemies olacak.

1933-34 yıllarında Amerika'yı ve bütün Dünya'yı etkileyen Depresyon döneminin en ünlü soyguncularından biri olan John Dillinger (Johnny Deep) ve onun peşindeki FBI ajanı Melvin Purpis (Christian Bale)'ın hikayesini anlatıyor. Aslında konusu elbetteki basit bir takip değil. Dönemi ve insanları da anlatıyor ama bu dönemi bu kovalamaca sırasında izleyeceğiz.

Hikaye de Johnny Deep ve Christian Bale gibi iki süper oyuncunun bir arada olması açıkçası beni çok heyecanlandırdı ve filmin 1930'larda Gangster filmi olması da atmosferin içine balıklama dalmamızı sağlayabilir. Bu yaz takip listeme ekliyorum.

Tabii güzeller güzeli Leelee Sobieski'de bu filmdeymiş. Tam olarak nasıl bir rolde oynayacadığını bilmiyorum ama oyunculuğu ve sade güzelliği ile filme güzellik katacağı kesin. Açıkçası filmin casting'i ve atmosferi oldukça iyi gözüküyor.
Kaçırmamayı umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder