12 Haziran 2009 Cuma

Çok Yakında Sinemalarda: Blood: The Last Vampire


Eveet arandım tarandım güzel bir haber aldım. Aslında olmuş bitmiş ama benim yeni haberim olduğu için sevindim.

Blood: The Last Vampire adlı anime serisi (2000) filme çekilmiş, bitmiş ve hatta IMDB'ye göre Temmuz ayında sinemalarda yayınlanacakmış gibi gözüküyor. Tabii bu film Türkiye'ye gelir mi ya da ne zaman gelir işte onu da bilmiyoruz.

Geçen sene izlemeye başladığım ve izlerken keyif aldığım bir anime serinin filme çekilmiş olması süper sevindirici. IMDB'den aldığı 7.6 / 10 olmuş. Umarım izlemesi büyük bir keyif olacak.

Başrolde 81 doğumlu Gianna Jun ya da kendi dilinden Ji-Hyun Jun, Saya rolünde izleyeceğiz. Benzerlik olarak güzel ve benzeri bir oyuncu seçilmiş, umarım oyunculuğu da iyidir.

Bu yaz anime senesi oldu. Güzel de oldu :)

1 yorum:

  1. Gianna Jun, My Sassy girl'de oynayan değil miydi? anneyymm :D kesin giderim ben buna

    YanıtlaSil