19 Haziran 2009 Cuma

Çok Yakında Sinemalarda: Ice Age 3

Ice Age: Dawn of The Dinosaurs yani Buz Çağı: Dinazorların Doğuşu (Şafağı pek uygun gelmedi kulağıma :). Başlık almayacağı için serinin üçüncü filmi olduğundan Ice Age 3 olarak yazdım.

Sevimli kahramanlarımız Küresel Erimeden sonra şimdi de ortaya çıkan Dinazorlar ile tanışacak. Kadro yine aynı kadro. Malum fırlama karakterimiz Scrat zaten yine ortalıklarda olacaksa, eminim yine bomba bir film olacaktır. Filmin posterinde gördüğünüz üzere kahramanlarımız yeni dinazorları pek bir sevmişler, uslu uslu oynuyorlar.

Serinin ilk iki filminde gayet keyif almıştım, bu filmde de beklentilerim bu yönde. Henüz filmin fragmanını izleme şansım olmadı ama seslendiren isimleri gördüğümde en azından bu yönden memnun edici olacağına inandım. Yani sesini ve/veya oyunculuğunu sevdiğim kim varsa kadroda. İlki Shaun of The Dead filminin çılgın İngilizi Simon Pegg. Zaten bu adamın oyunculuğu ve senaristliğini tek filmiyle dahil kabul ettim.

Hadi onu geçtim fırlamalığından bir başka keyif aldığım Amerikan Pastası'nın Stifler'ı Sean William Scott olacak. En son Role Models filminde ufak bir çocuğa örnek olmaya çalışan talihsiz bir arkadaşı oynuyordu. Bu filmde de sesini duymak güzel olacak.

Ayrıca Everybody Loves Raymond dizisinin senaristi ve başrol oyuncusu Ray Romano ve Queen Latifah da bu filmde sesleriyle eşlik edecekler.
Aslında en önemli konu, Ice Age filmi Türkiye'de çocuk filmi olduğu için Türkçe altyazılı olarak izlemek biraz zor olabilir. Umarım sinemada akşam veya gece seansı İngilizce olur da, bu filmi bu ünlülerin ağzından dinleyebiliriz.

Yoksa Okan Bayülgen ve Mehmet Ali Erbil bütün anime karakterlerin Türkiye'deki sesi olacak ki bu da apayrı bir tartışma konusu ama benim niyetim İngilizce izlemekte.

IMDB'ye göre filmin Türkiye'de gösterime giriş tarihi: 01 Temmuz
İyi Seyirler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder