8 Nisan 2010 Perşembe

Sevgili Tanrım

Çocuklar çok sevimli ve çok masumlar. Aşağıda bazı çocukların Tanrı'ya yazdıkları mesajları okuyabilirsiniz. Benim favorim ile başlayayım, anlamayanlar için Türkçe çevirisini de yapacağım.


Sevgili Tanrım; bahse girerim ki, bütün dünyadaki insanların tümünü sevmek çok zordur. Bizim evimizde 4 kişi var ve ben asla hepsini sevemiyorum.


Bu biraz gösteriş meraklısıymış :)

Sevgili Tanrım; eğer pazar günü benim kilisemi izlersen, sana yeni ayakkabılarımı gösteririm.


Bu da çok akıllı :)
Sevgili Tanrım; benim için endişelenmene gerek yok, ben her iki tarafa da (trafikte) bakıyorum.


Bu pek bir düşünceli ;)
Sevgili Tanrım; belki Habil ve Kabil'in kendilerine ait odaları olsaydı, birbirlerinden bu kadar nefret etmezlerdi. Ben kardeşimle bu şekilde anlaşıyorum.


Bu da pazarlıkçı :D
Sevgili Tanrım; eğer bana Alaaddin'in sihirli lambasını verirsen, sana param ve satranç setim haricinde istediğin herşeyimi verebilirim.


İnanan geri dönüşü :)
Sevgili Tanrım; erkek kardeşim için teşekkür ederim ama ben yavru bir köpek istemiştim.

Bu pek bir terbiyeli

Sevgili Tanrım; gittiğim kilisede öpüşen insanlar gördüm. Bu doğru birşey mi?

Bu da fikir veriyor.

Sevgili Tanrım; insanların ölmelerine izin verip, yerine yenilerini yapacağına; şu anda elinde olanları tutsan olmaz mı?


Bunlar da meraklı arkadaşlar :D
Sevgili Tanrım; ben Amerika'lıyım, sen nerelisin?

Sevgili Tanrım; gerçekten görünmez misin yoksa bu bir numara mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder