8 Nisan 2009 Çarşamba

İki şeker demekle açılır mı Kopça?


Spice Girls ile başlayan "Girl Band" furyası Türkiye'de en popüler halini Hepsi grubu ile bulmuştu. Aslında onlardan önce ve sonra Türkiye'de birçok grup var oldu ama sonuçta Türkiye'de en sevilen girl band'imiz Hepsi oldu. Grubun en yetenekli sesi (elbette ki bana göre!) Gülçin'in sebebi tam belli olmayan sebep ya da sebeplerden dolayı ayrılmasından sonra Hepsi grubu ortalıklardan kayboldu ama yola üç kişi devam etmeleri çok muhtemel ya da gruba 4. bir ses ekleyebilirler.

En son Mp3 diye başrolünü Yıldız Asyalı'nın oynadığı bir grubun Yıldız Asyalı'nın gruptan ayrılmasının ardından çöküşünü izlemiştik. En son gazete ilanı ile 3. arıyorlardı.

Geçen gün televizyonda Kenan Erçetingöz'ün programında denk geldiğim, yeni bir nurtopu gibi grubumuz olduğunu gördüm. Girl band diyemedim çünkü kendileri de bunu reddediyorlar. İnternette çok fazla haber bulamadım yine K. Erçetingöz'ün kendi sitesinden okuduğuma göre kendilerine "Ateşli Kadınlar" diyen Hotshots grubu üyeleri "kendilerine ateşli kızlar denmesinden hoşnut kalmadıklarını 18 yaş üzerine hitap ettikleri için 'Ateşli Kadınlar' isminin daha uygun olacağını söylediler. Bazı grupların 18 yaş üzerinin altına hitap ettiğini açıklayan 'Ateşli Kadınlar', 'Biz daha çok yetişkinlere yönelik müzik ve dans yapıyoruz. Tarzımız bu!'" demişler.

Zaten çıkış şarkıları da bu yaklaşımlarını doğruluyor. Yani hangi kız grubu Kopça isimli bir şarkı ile çıkış yapar ki? Yetişkinlere ait bir müzik yaptıklarına katılıyorum; özellikle şarkının içinde geçen "iki şeker demekle açılır mı kopça" lafı ise sanırım oldukça yetişkin(!) anlamlar taşıyor. Ayrıca dans figürleri ve kıyafetleri ile de yetişkinlere(!) hitap ettiği kaçınılmaz bir gerçek.

Kopça şarkısının sözlerinin etki yaratıcı olduğu bir gerçek ama müziğini pek beğenmedim. Diğer şarkılarını da zamanla dinleyeceğiz.

Hayırlı olsun Türkiye'm yeni bir Kadın grubun oldu..

Not: Sitelerde düzgün bir tane resim bulamadım. O yüzden yenisi gelene kadar şimdilik bununla idare edeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder